loader image

სუხი ტაბატაძე

სოციალური მედია

6 სტუდენტი

10 ლექცია

30 საათი

500₾

კურსის აღწერა

კურსის მიზანია მონაწილეებმა გაიგონ სოციალური მედიის როლი ბიზნესის განვითარებაში და დაეუფლონ ისეთ უნარ-ჩვევებს, რომლებიც დაეხმარება მათ ხარისხიანი კონტენტით მართონ სხვადასხვა სოციალური პლატფორმა, სწორად განსაზღვრონ სარეკლამო სტრატეგია, აწარმოონ რეპორტინგი და მიღებული ცოდნა გადმოთარგმნონ ბიზნესის შედეგებში. კურსის განმავლობაში მონაწილეები მიიღებენ თეორიულ ცოდნას, ასევე პრაქტიკულ ნაწილში დეტალურად შეისწავლიან სხვადასხვა ტიპის კომპანიების რეალურ მაგალითებს, განხილული იქნება როგორც საცალო, ასევე კორპორატიული ბიზნეს ქეისები.

რას ისწავლით კურსზე:

  •  Facebook-სა და Instagram-ის ხარისხიანი კონტენტის შექმნის მეთოდებს
  • სარეკლამო სტრატეგიის შედგენას
  • სამიზნე აუდიტორიის განსაზღვრას
  • ბიუჯეტირებას
  • გამოყენებული კამპანიების მონიტორინგსა და რეპორტინს
  • ოპტიმიზაციას

ლექტორი:

სილაბუსი

  1.  განვითარების ისტორიის მიმოხილვა
  2.  სოც ქსელის მიმოხილვა , სოც ქსელის პარამეტრები
  3.  ტექსტი პიპები, ქოფირაითინგის ფორმულები
  4. ავტომოპასუხე ,ჩატბოტი 
  5. ფოტოების ვიზუალიზაცია
  6.  Google Docs , Facebook Pixel , Shop
  7. სოციალური მედიის სტრატეგია 
  8. ბრენდის იდენტობის კომპონენტები სოციალურ მედიაში (კორპორატიული სტილის ჩამოყალიბება / მნიშვნელობა), კრეატიული vs ტრადიციულ მარკეტინგი 
  9. ტენდენციები ,სარეკლამო ალგორთმები ,მომხმარებელთან კომუნიკაცია 
  10. Ads Manager, სტატისტიკური ანალიზი, დამატებითი ხელსაწყოები

კურსზე რეგისტრაცია